我们的环球骑行梦Our Dream

一个人和一只狗的梦想----环球骑行,生命中最珍贵的礼物不是遇见多少美妙的风景,而是一路有你.
A man and a dog have a dream that cycling aroud the World.The most precious gift in life is not how many beautiful things you see, but who you see it with.

追梦过程中的每一个片刻,都是和神与永恒的邂逅。当我真心在追寻着我的梦想时,每一天都是缤纷的,因为我知道每一个小时都是在实现梦想的一部分。当我真实地在追寻着梦想时,一路上我都会发现从未想象过的东西,如果当初我没有勇气去尝试看来几乎不可能的事,如今我就还只是个牧羊人而已。


Every second of the search is an encounter with God. When I have been truly searching for my treasure, every day has been luminous, because I’ve known that every hour was a part of the dream that I would find it. When I have been truly searching for my treasure, I’ve discovered things along the way that I never would have seen had I not had the courage to try things that seemed impossible for a shepherd to achieve.

《牧羊少年奇幻之旅,The_Alchemist》

                                                                                     —Paulo Coelho (保罗·柯艾略)


评论(6)
热度(3)

© 我们的环球骑行梦Our Dream | Powered by LOFTER