我们的环球骑行梦Our Dream

一个人和一只狗的梦想----环球骑行,生命中最珍贵的礼物不是遇见多少美妙的风景,而是一路有你.
A man and a dog have a dream that cycling aroud the World.The most precious gift in life is not how many beautiful things you see, but who you see it with.

    穿上这身红衣,走上这张戏台,这一步要走过多少艰辛与汗水,才能道尽堂前漆柱上的那副对联“看我非我,我看我,我也非我;装谁像谁,谁装谁,谁就像谁”。

The life like play, it develops your each role, regardless at any time, maintains your smile.

                                                                             @苏州(SuZhou)

评论

© 我们的环球骑行梦Our Dream | Powered by LOFTER